Podmienky predĺženej záruky 5 rokov
spoločnosti Candy Hoover, s.r.o. (ďalej len „Spoločnosť“)
Program "Predĺžená záruka 5 rokov" sa skladá z 24 mesiacov (2 roky) záruky za akosť (od dátumu nákupu výrobku) a nasledujúcich 36 mesiacov (3 roky) na bezplatný servis (ďalej len „Program“).
Zákazník má nárok na využitie Programu len po zakúpení oficiálnej poukážky Predĺženej záruky 5 rokov spoločnosti (Voucher) a následnom vyplnení registračného formulára, ktorý je k dispozícii na webových stránkach www.predlzenezaruky.sk Registrácia musí byť vykonaná do 90 kalendárnych dní od dátumu zakúpenia Voucheru (Rozhoduje dátum na daňovom dokladu o zakúpení Vouchera) a záruka nadobúda platnosť až po autorizácii Spoločnosťou, formou zaslania certifikátu Programu emailom Zákazníkovi. Každý spotrebič môže byť registrovaný do Programu iba raz. Program sa vzťahuje len na výrobky prevádzkované v domácnosti.
Na účely využitia Programov bude Spoločnosť akceptovať len také účtenky, ktoré budú spĺňať náležitosti ustanovené právnym poriadkom SR pre zjednodušený daňový doklad alebo bežný daňový doklad.
Po riadnom vyplnení a potvrdení registračného formulára bude zákazníkovi odoslaný emailom Certifikát, ktorý si následne uschová pre prípadnú reklamáciu.
Bezplatný servis je poskytovaný len na spotrebiče značky CANDY, HOOVER, HAIER, ZEROWATT dovezených a distribuovaných Spoločnosťou na území Slovenskej republiky.
Pre uplatnenie nároku bezplatného servisu, musí zákazník predložiť autorizovanému servisnému partnerovi Spoločnosti nasledujúce doklady:
- doklad o zakúpení (daňový doklad, paragón), a
- certifikát o predĺženej záruke, ktorý obdrží zákazník po zaregistrovaní na www.predlzenezaruky.sk
V prípade výskytu vady v režime bezplatného servisu bude chyba odstránená najneskôr do 60 dní. Oprávnená a uznaná reklamácia autorizovaným servisným partnerom Spoločnosti bude riešená opravou alebo dodaním náhradného dielu. Doba bezplatného servisu sa nepredlžuje o dobu odo dňa riadneho uplatnenia práva na bezplatný servis do vykonania opravy. Zákazník nemôže v rámci bezplatného servisu odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo požadovať výmenu výrobku. V prípade neopraviteľnosti výrobku rozhoduje o spôsobe riešenia reklamácie Spoločnosť.
Nárok na bezplatný servis nevzniká v nasledovných prípadoch:
- Chyby vzniknuté používaním výrobku v rozpore s návodom na použitie.
- Opotrebenie alebo poškodenie výrobku, vrátane poškodenia spôsobeného: poruchami v elektrickej či inej sieti, použitím nevhodných náplní, nevhodnými prevádzkovými podmienkami, znečistením výrobku, jeho nedostatočnou údržbou, poškodenie spôsobené vodným kameňom a usadeninami.
- Mechanické poškodenie výrobku spôsobené najmä nevhodnou manipuláciou, dopravou alebo cudzím zavinením.
- Výrobky, kde údaje na záručnom liste a doklade o nadobudnutí sa líšia od údajov na výrobnom štítku výrobku, alebo v prípade, že výrobok nemožno identifikovať (chýbajúci, alebo poškodený výrobný štítok).
- Prejavy alebo nedostatky, vyvolané pôsobením prírodných alebo vonkajších vplyvov, živelných udalostí, rušivých elektromagnetických vplyvov a pod.
- Úpravy alebo akékoľvek iné zásahy do výrobku, ktoré nie sú vykonané autorizovaným servisným partnerom.
- Chyby vzniknuté neodbornou inštaláciou alebo inštaláciou v rozpore s návodom na použitie.
- Chyby vzniknuté z dôvodu použitia neoriginálnych náhradných dielov alebo príslušenstva.
- Prípadný nedostatok akosti alebo úžitkovej vlastnosti, ktorý nie je chybou výrobku.
- Úkony na účely preventívnej údržby, čistenie, nastavenie či kontroly výrobku, návštevu technika na poradenstvo, inštalácia spotrebiča alebo zmeny smeru otvárania dvierok u chladničiek, mrazničiek alebo sušičiek, výmeny dielu, ktorý nevyžaduje odbornú inštaláciu .
- Na bežné opotrebenie výrobku alebo jeho častí alebo súčastí.
- Na chyby spotrebných dielov po uplynutí ich obvyklej životnosti: uhlíkové, tukové, prachové, vzduchové a vodné filtre, žiarovky atď.
- Na mechanické poškodenie plastových a sklenených komponentov a na prirodzené zmeny farby plastov.
- Chyby spôsobené bežným opotrebením estetických komponentov ako sú madlá , sklá, ovládacie spínače a prepínače atď.
- Na vady výrobku spôsobené používaním výrobku na iný účel než bežné používanie v domácnosti, napr. na podnikateľské účely.
Informácie týkajúce sa spracovania osobných údajov
Spoločnosť týmto informuje zákazníkov, že spracováva ich osobné údaje v súvislosti s vyššie uvedenými Programami v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa (ulica a číslo, obec, PSČ), emailová adresa, telefónne číslo a číslo bankového účtu (ďalej len „Osobné údaje“).
Spoločnosť vykonáva spracovanie Osobných údajov za účelom organizácie Pogramov a ďalej za účelom usporadúvania marketingových aktivít Spoločnosti.
Právnym základom pre spracovanie Osobných údajov je oprávnený záujem Spoločnosti spočívajúci v zvýšení odbytu výrobkov a zlepšení vzťahu so zákazníkmi.
Osobné údaje Spoločnosť uchováva po dobu svojich marketingových potrieb alebo do doby, kedy zákazník využije svoje právo podať námietku proti spracovaniu Osobných údajov v zmysle prvého článku týchto pravidiel.
Osobné údaje môžu byť odovzdané tretiemu subjektu, a to agentúre zaisťujúcej usporadúvanie marketingových aktivít.
Spoločnosť týmto informuje zákazníka, že má v súvislosti so spracovaním osobných údajov nasledujúce práva:
- právo na prístup k osobným údajom, tj. právo požadovať oznámenie, aké osobné údaje sú Spoločnosťou spracovávané a právo na poskytnutie kópií dokumentov, na ktorých sa osobné údaje nachádzajú.
- právo požadovať vykonanie opravy nepresných osobných údajov.
- právo požadovať výmaz osobných údajov alebo obmedzenie ich spracovania v prípadoch, kedy Spoločnosť už nie je oprávnená osobné údaje spracovávať.
Právo podať námietku proti spracovaniu
Spoločnosť týmto poučuje zákazníka, že má kedykoľvek právo vzniesť námietku proti spracovaniu Osobných údajov. V prípade, že sú Osobné údaje Spoločnosti spracovávané iba za účelom marketingových aktivít Spoločnosti a nie je už žiaden iný právny dôvod pre spracovanie Osobných údajov, Spoločnosť prestane bez zbytočného odkladu Osobné údaje spracovávať, o čom zákazníka vyrozumie.
V prípade, že ste pri registrácii Vášho výrobku nenašli Váš model a spĺňate uvedené podmienky, napíšte nám na adresu office@candy-hoover.cz, kde bude Vaša žiadosť preverená.
Spoločnosť si vyhradzuje právo podmienky týchto Programov kedykoľvek zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.